Условия обслуживания
Muut kaupankäynnin ehdot
Olemme valmiita auttamaan Sinua kaikissa tilaukseesi liittyvissä asioissa. Parhaiten tavoitat meidät sähköpostitse marika@masedesign.fi
mase design ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä vahingoista.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio Postiin.
Mahdollisiin asiakkaan ja mase designin välisiin riita-asioihin sovelletaan Suomen lakia.
Jos tilanteen erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi, asiakas voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kkv.fi/kuluttajaneuvonta). Lisätietoa asiasta kuluttajille löytyy Euroopan komission verkkovälitteiseltä riidanratkaisufoorumilta (Art. 14, EU asetus No 524/2013): http://ec.europa.eu/consumers/odr. Lisätietoja: mase design